Koliko košta generalno spremanje i čišćenje? Cijena usluga servisa za čišćenje zavisi od zahtjeva, odnosno, obima čišćenja, uslova, sredstava za čišćenje i sličnog. Cijene čišćenja zavise od mjesta u kome živite, udaljenosti od centra grada ili servisa, te ot toga kakvo je čišćenje potrebno – ručno ili mašinsko. Sat čišćenja se kreće oko 10 EUR. Potrebno je naglasiti da osoba koja dolazi da čisti, dolazi na najmanje 2 sata, što znači da usluga ne može biti jeftinija od 20 EUR. Cijene velikog spremanja i čišćenja u domaćinstvu su više i zavise od kvadrature, broja prozora, i zatečenog stanja, te mogu biti oko 130 EUR za stan do oko 300 EUR za kuću. Okvirna cijena za svakodnevno čišćenje kancelarija (1.200m2/zaposleni) je 1,3 EUR/m2. Da biste dobili tačnu cijenu, pošaljite upit našim najiskusnijim servisima za čišćenje, a oni će uzvratiti mogućim ponudama. Pripremili smo i brojne savjete o servisima za čišćenje.
vaša količina
jedinica
okvirna cena
vaša cena
Cijena dnevnog čišćenja kancelarija, po standardu 1.200m2/službenika.
Cijena dnevnog čišćenja objekata manjih od 2.000 m2.
Cijena dnevnog čišćenja objekata većih od 2.000 m2.
Cijena servisa za čišćenje. Cijena generalnog čišćenja objekta i opreme.
Servis za čišćenje je usluga koja je u urbanim sredinama sve potrebnija zbog nemogućnosti ljudi da pored produženog radnog vremena, brojnih obaveza i zadataka još i uspjevaju da održavaju higijenu u domaćinstvu na zavidnom nivou. Na sreću, angažovanje profesionalaca, bilo lično bilo preko agencija je danas sasvim lako izvodljivo te ga preporučujemo od sveg srca ukoliko ste u mogućnosti da tako nešto sebi priuštite.
Čišćenje je za mnoge ljude mukotrpan posao koji oduzima mnogo energije i vremena, a koji u pretrpanom rasporedu, ionako svima uvijek manjkaju. Ukoliko vam finansijska situacija dopušta, angažovanjem agencije za čišćenje, uštedećete dragocjeno vrijeme koje biste mogli da posvetite sebi, a da vaš dom ipak bude blistav.
Možete se odlučiti ili za generalno spremanje ili za čišćenje samo najizloženijih prostora poput kuhinje i kupatila. Procijenite pri tom da li trenutna situacija zahtijeva usluge koje nadilaze uobičajeno čišćenje, kao što su pranje prozora ili lustera. Određene specijalizovane usluge servis za čišćenje može i da odbije zbog toga što nema osposobljene ljude ili opremu za takav posao ili zbog opasnosti od nastanka šteta ili povreda (na primjer, pranje prozora na visini ili uljenje parketa...). Za takve usluge će možda biti potrebno da angažujete određene stručnjake. Međutim, većina servisa nudi tzv. pakete usluga. Uslugu običnog čišćenja uglavnom čine usisavanje, brisanje prašine i čišćenje svih površina. Pranje prozora, unutrašnjost garderobera ili pranje dijelova ili svog pokućstva i slično, najčešće nisu dio osnovnog paketa. To ulazi u generalno spremanje ili neku drugu, posebnu ponudu.
Procijenite koliko sati bi trajalo čišćenje vaše kuće. Ono što će vas prvo pitati jeste veličina kuće/stana, koliko soba i kupatila imate i kakva je vaša rutina u održavanju higijene. Čišćenje dvosobnog stana, recimo, traje 4-5 sati, a ako duže nije ništa rađeno, onda će biti i duže.
Treba da odlučite i to koliko često će radnici dolaziti kod vas. Možda će usluge biti potrebne, prema potrebama porodice, jednom ili dva puta mjesečno. Ako imate vrlo gust poslovni raspored, možda se odlučite i za češće posjete. Možete dogovoriti i sedmične dolaske, s tim da se svaki put čisti druga prostorija.
U zavisnosti od potreba ili vaših želja, možete i sami nabaviti sredstva za čišćenje. To može da se desi, ukoliko hoćete isključivo prirodna, ekološka sredstva ili određeni brend. Možda sa servisom možete da ugovorite i nižu cijenu usluga, obzirom da sredstva kupujete sami.
Prije nego što počnete s pozivanjem agencija, napravite svoj proračun i odredite koliko ste voljni ili u mogućnosti da te usluge platite. Na taj način ćete orjentaciono znati i šta sebi možete da priuštite prema cjenovniku.
Kada za čišćenje angažujete agenciju umjesto pojedinca, onda to preduzeće preuzima odgovornost za rad svojih radnika. Uopšteno gledano, takva situacija je bolja za sve - naročito one kojima ovakva vrsta usluga treba, ali nemaju vremena da se lično bave spremačima/cama ili žele da se zaštite od kontakta s pojedincima. Ako se odlučite za angažovanje servisa, cijena će biti nešto viša, ali ćete bar biti sasvim bezbjedni.
Profesionalne agencije za čišćenje po pravilu imaju sve potrebne sertifikate i dozvole za obavljanje ovakve uslužne djelatnosti. Samostalni spremači/ice ih obično nemaju. Pouzdane firme imaju i svoje pravilnike o postupanju u slučajevima nastanka štete ili povrede. Oni se odnose na štete nastale tokom čišćenja namještaja ili pokućstva, kao i na lomove ili nestanak predmeta i slično. Ipak, u svakom slučaju, upozorite čistača/icu na posebno osetljive stvari i način na koji smiju da se čiste, ako se čiste. Ukoliko se ipak nešto dogodi, agencija će vam isplatiti nadoknadu, dok neosigurani pojedinac najvjerovatnije neće.
Većina servisa za čišćenje na internetu, kao i druga preduzeća uostalom, ponudiće na uvid komentare svojih klijenata, pogotovu ako su veći i posluju duže. Pregledajući reference i komentare korisnika steći ćete uvid u njihov rad. Saznaćete, recimo, da li čistači/ice dolaze na vrijeme i da li se javljaju ako kasne te slično. Na našem portalu Daibau.rs ćete naći objektivne i korisne informacije kao i mišljenja i ocjene korisnika i njihova poređenja.
Servisi najčešće nude tzv. pakete, odnosno, kombinacije usluga, ali ni pojedinačni dogovori, prilagođeni vašim potrebama i željama nisu isključeni. U nastavku teksta ćemo opisati neke od najčešće nuđenih i traženih usluga.
Ova usluga podrazumeva čišćenje u redovnim intervalima i određen broj sati. Jednom ili dva puta sedmično ili mjesečno, u zavisnosti od pogodbe. Ovakvu uslugu možete dogovarati i tako da se pri svakom dolasku uradi određeni posao po fazama ili da se ponavlja isto. U principu, redovno čišćenje znači usisavanje, brisanje podova, brisanje prašine sa spoljnih površina i bacanje smeća.
Čišćenje kuhinje znači ribanje šporeta, sudopere, česme, pločica i slično. U kupatilu se peru toalet, umivaonik, kada, tuš-kabina, česme, sifoni, ogledalo, pod itd. U spavaćoj sobi može da se promijeni posteljina, itd. U svakom slučaju, redovno čišćenje ne uključuje pranje prozora ni stolarije, unutrašnjosti namještaja niti kuhinjskih aparata itd.
Generalno spremanje je veći zadatak koji jedna osoba ne može obaviti u jednom danu. Takvo obimno čišćenje se obično dijeli ili po prostorijama ili po poslovima no, svakako, neće biti odmah gotovo. Potpuno i završeno generalno spremanje u jednom danu može da izvrši samo servis, odnosno, više njihovih ljudi koji istovremeno usisavaju, peru, čiste, ribaju sve elemente pokućstva i spolja i iznutra - riječju, od poda do plafona. U svim prostorijama temeljno pospremaju i namještaj i pokućstvo i stvari, peru prozore, podove, elemente. Generalno spremanje se u stanu vrši obično jednom ili dva puta godišnje ili pri preseljenju, renoviranju, većim popravkama ili useljenju u novogradnju. Pojedine agencije nude i temeljno čišćenje podruma, tavana, kotlarnica i garaža.
Možete da naručite i dubinsko čišćenje garnitura za sedenje, fotelja, tapaciranih stolica, tepiha i dušeka.
Za dubinsko čišćenje i pranje se koristi i posebna oprema (usisivači, perači, dodaci i sredstva za čišćenje itd.) koja je skupa i koju u običnim domaćinstvima skoro niko i nema. Dubinsko čišćenje treba vršiti bar jednom godišnje, a i češće, naročito ukoliko neko od članova porodice pati od alergija ili astme. Ovakvim čišćenjem uklanjaju se grinje i fina prašina, kao i nusprodukti pušenja. Tkanine posle toga prijatno mirišu, a i boje djeluju svježije. Možete naručiti i dubinsko čišćenje ekološkim sredstvima.
Čišćenje parom
Ova vrsta čišćenja naročito se koristi za radijatore, fugne između pločica, kao i sva teško dostupna mjesta. Parom se čiste sve kuhinjske i kupatilske površine, podovi, stolarija - rječju, praktično sve površine u domu mogu biti besprekorno očišćene i dezinfikovane. Najveće prednosti čišćenja parom su odstranjivanje nečistoća s teško pristupačnih mjesta i dezinfikovanje površina. Njome se rastvara i kamenac i mrlje različitog porekla. Temeljno čišćenje parom ne zahtijeva specijalnu opremu, a ne škodi ni ljudima ni okolini.
Pranje prozora
Pranje prozora, zapravo, podrazumeva pranje stakala, okvira i prozorskih daski. Ako ga se prihvatite sami, videćete da je to dugotrajan i zahtjevan posao. Nijedan prostor jednostavno ne izgleda čisto dok se sve staklene površine dobro ne operu.
Pločice
U prostorijama s puno vlage obično su keramičke pločice, a na njima i u fugnama između njih se skupljaju nečistoća, kamenac i buđ. Toga se možete riješiti temeljnim čišćenjem i pranjem profesionalnim sredstvima za čišćenje i opremom. Može da se upotrebi i čišćenje parom, koje potpuno steriliše površine. Potpunom dezinfekcijom se sprečava stvaranje pljesni i drugih nečistoća, bar za neko vrijeme.
Parketi
Temeljno čišćenje parketa se uvijek preporučuje nakon većih popravki, renoviranja i sličnog kada se na njemu nagomilaju razne nečistoće i fleke koje se moraju pažljivo odstraniti. Za takav rad je potrebno stručno znanje i iskustvo, pošto parket ne trpi žustro ribanje niti abrazivna sredstva. Osim toga, s godinama upotrebe parket mijenja boju, naročito ako je uljen a ne lakiran. Lakirani parketi mogu da se čiste i redovno glancaju zaštitnim sredstvima koja sprečavaju gubljenje sjaja i boje. Međutim, parketi na koje se nanosi ulje moraju se čistiti i premazivati mnogo češće.
Linoleumi i guma
Temeljno čišćenje linoleuma, PVC ili gume zahtijeva skidanje starog zaštitnog premaza. Kada se površina osuši, spremna je za novi sloj koji može biti mat ili sjajni. Prednost čišćenja ovakvih materijala je i ta da im se može mijenjati boja pri svakom temeljnom čišćenju.
Ugovorom s agencijom za čišćenje tačno i detaljno definišite međusobni odnos, prava i obaveze. Bilo bi dobro da dokument sadrži taksativno navedene vaše zahtijeve (šta, kako, koliko često će se čistiti), dodatne usluge te obaveze i odgovornosti firme pri obavljanju posla i u slučajevima nastanka štete. Potpisivanjem takvog sporazuma unapred ćete odrediti svoj odnos i izbjeći eventualne nejasnoće i neslaganja tokom saradnje.
Ako se dogovorite sa servisom da ćete u vrijeme čišćenja biti kod kuće, poštujte to. Ima i servisa koji traže vaše obavezno prisustvo kako ne bi došlo do optužbi da nešto nedostaje, a ima i onih koji to ne zahtjevaju, pa u vrijeme čišćenja možete obavljati nešto drugo izvan kuće. Ako ostajete dok čišćenje traje, predlažemo da čistača/icu ne pratite u stopu. Ne zaboravite da su to profesionalci koje ste angažovali da obave određeni posao i da će oni to i učiniti.
Neki servisi za čišćenje traže da kućni ljubimci u vrijeme spremanja ne budu u kući ili budu u, za njih, posebno određenom dijelu. Ako takvog zahtjeva nema, preporučujemo da spremača/icu upoznate s kućnim ljubimcem i da vidite kakva će reakcija biti prije nego što ih ostavite same.
Biće potrebno da se pobrinete za to da čistač/ica mogu da uđu u vaš dom kada niste u njemu. U ugovor koji potpisujete s agencijom može da uđe i klauzula o preuzimanju ključeva, odnosno, odredba o načinu korišćenja i zabrani davanja trećim licima.
Prije nego što spremač/ica počne s radom, dobro će biti da zajedno obiđete kuću i upoznate tu osobu sa svim prostorijama. Treba da je upozorite na pokvarene ili posebne uređaje, ili neka oštećenja, kako bi se izbjegao eventualni nastanak štete. U isto vrijeme, možete objasniti na šta treba da se obrati posebna pažnja ili je potrebno dodatno čišćenje.
Da biste predupredili nesporazume, već pri prvom susretu pojasnite svoje želje i očekivanja. Tako ćete osigurati međusobno razumjevanje i dobru saradnju. Ako imate nekakav poseban dogovor, onda tim prije treba da se usaglasite i oko toga šta se i kako čisti; tako kasnije neće biti neprijatnih iznenađenja ni dodatnih troškova. Svakako treba da utanačite i vrijeme dolaska i odlaska.
Prije dolaska spremača/ice, možda ne bi bilo loše da se sami pobrinete za pojedine stvari u domaćinstvu. Vrijeme i energiju koju će ta osoba, na primjer, utrošiti na skupljanje igračaka ili garderobe, možda će biti bolje da iskoristi za pažljivije čišćenje. Ovo je naročito korisno ukoliko spremanje plaćate po satu.
Nakon prvih nekoliko dolazaka radnika kod vas, dajte povratne informacije. Sigurno ćete imati pitanja ili komentare na obavljene zadatke. Upoznajte tu osobu s onim što biste željeli da radi drugačije. Imajte u vidu da je u pitanju poslovni razgovor te treba da bude obavljen ljubazno, s poštovanjem i međusobnim uvažavanjem. Ukoliko mislite da će biti bolje, pozovite agenciju i objasnite u čemu je stvar i čime ste nezadovoljni. Možda će biti potrebno da sklopite detaljniji ili precizniji dogovor, što je svakako bolje nego da ponovo tražite drugi servis.
Daibau.ba, pomažemo pri oceni investicije i izboru izvođača za vaš Dom
Mjesečno čišćenje kuće
Potrebno je održavanje (čišćenje) kuće. Mjesečno 1 put: kupatilo, sobe, kuhinja, dnevna, hodnik. Površina kuće cca 70 m2.
Molim kontakt putem Vibera.
264.6 Km do 441 Km
Čišćenje stana, povremeno
Roditelji su mi u godinama i trebaju bar mjesečno da se generalno očisti stan. U Kiseljaku, centar.
Kontakt putem Vibera.
176.4 Km do 294 Km
Čišćenje stana
Čišćenje novoizgrađenog stana - Intergaj Bijeljina! Jednokratno čišćenje je u pitanju. 176.4 Km do 294 Km
Magazin pun svežih ideja i saveta naših autora za uređenje vašeg stambenog prostora.