Tražite dobrog majstora za asfaltiranje? Sakupili i proverili smo majstore za asfaltiranje koji rade u mestu Sarajevo i okolini. Pošaljite potražnju i zainteresovani majstori za asfaltiranje će vas kontaktirati za pregled, predračun i ponude. Preporučen majstor za asfaltiranje će se sigurno naći i za vas.
Sarajevoputevi d.d. Sarajevo osnovano je 1968. godine. Osnovna djelatnost društva je niskogradnja sa posebnim naglaskom na izgradnju i održavanje putne infrastrukture....
Stranke sa nama saraduju u poslovima asfaltiranja i gradnji puteva. Iskopavanjem i zemljanim radovima se bavimo mnogo godina. Naša stručna ekipa ima kapacitete, da napravi manje, srednje i veće narudž...
Preduzeće MANJO d.o.o. iz Sarajeva, posluje uspešno od 1999. godine na teritoriji Kantona Sarajevo i njegove bliže okoline. Glavne djelatnosti kojima se bavimo su radovi niskogradnje, konkretnije isk...
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocenjenih izvođača.
Firma UNIVERSYS d.o.o. osnovana je 2013. godine i od tada veoma uspješno posluje. Bavimo se građevinskim radovima iz oblasti niskogradnje kao što su iskop zemlje, gradnja tunela, puteva, cestogradnja....
DEMUS d.o.o. preduzeće sa sjedištem u Sarajevu, posluje od 2014. godine. Od svog osnivanja do danas društvo bilježi konstantan rast u svom domenu poslovanja i postaje prepoznatljivo ime u građevini u ...
***FLEX INVEST d.o.o.*** sa sjedištem u Sarajevu posluje od 2018. godine. Kao primarna dijelatnost su radovi na unutrašnjem i vanjskom vodovodu i unutrašnjoj i vanjskoj kanalizaciji. **Vršimo adaptac...
"Discover d.o.o je graditeljska firma koja je osnovana 2017. godine u Sarajevu i od tada uspješno realizira brojne graditeljske projekte. Firma se bavi trgovinom nekretninama, pruža konsultantske uslu...
Kompanija je osnovana kao izraz potrebe i odgovor na zahtjeve tržišta da unutar jedne grupacije postoje pravna lica specijalizirana za različite oblasti građevine....
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocenjenih izvođača.
EURO-ASFALT d.o.o. iz Sarajevaa bavi se iskopavanjem, asfaltiranjem, niskim gradnjama, zemljanim radovima... Slobodno nas kontaktirajte....
DŽE-KA GRADNJA d.o.o. preduzeće sa sjedištem u Visokom, osnovano je 2006. godine. Bavimo se asfaltiranjem, niskogradnjom, visokogradnjom po sistemu ključ u ruke. Naši dijelatnici za vas rade kvalitetn...
Možemo se pohvaliti sa puno godina iskustva sa uslugama za niskogradnu, afaltiranje, iskope, zemljane radove i izgradnju puteva. Naša iskusna ekipa može da izvede manje i srednje projekte. Poslove ra...
AD ROMANIJAPUTEVI osnovano je 1992. godine. Primarno bavi održavanjem, zaštitom, rekonstrukcijom i izgradnjom puteva, ali naš spisak djelatnosti je daleko veći. Slobodno nas kontaktirajte za više info...
Stranke sa nama saraduju u poslovima asfaltiranja i gradnji puteva. Iskopavanjem i zemljanim radovima se bavimo mnogo godina. Naša stručna ekipa ima kapacitete, da napravi manje i srednje poslove. Rad...
ASFALT-RAD o.d. sa sjedištem u Sarajevu, posluje od 2005. godine. Bavimo se poslovima iz oblasti niskogradnje. Izvodimo zemljane radove, iskope, odvoz zemljišta sa terena, asfaltiranja na manjim i već...
Zadnji projekti u kategoriji Asfaltiranje, Sarajevo
Potrebno je asfaltiranje prilaza za kuću. Površina 50 m2
Enisa D.
Potrebna je priprema podloge, asfaltiranje i spajanje odvodnih kanala. Površina 65-70 m2.
Adnan
Potrebno je asfaltiranje parkinga cca 50 m2.
Azra F.
Potrebna je priprema, asfaltiranje 130m2, ivičnjaci 30 m,gornji sloj asfalta sto sitnije zrno.
Đemo
Potrebno je asfaltiranje dvorišta pod blagom kosinom, sa podlogom. Postojeća podloga je tvrda i stabilna. Površina 90 m2.
Edin B.
Potrebno asfaltiranje prilaza kući površine 60 m2.
Zineta V.
Potrebno je asfaltiranje 40 m2 površine prikazane na slici u prilogu.
Lirija B.
Potrebno je asfaltiranje preko betona površine cca 14 m2.
Irfan S.
Priprema i nivelisanje terena i asfaltiranje površine cca 250 m2.
Samir
Potrebno iskopavanje avlije, nanošenje tampona, zatim asfaltiranje. Površina avlije 40 m2.
Anida A.
Potrebno je asfaltiranje za betonsku podlogu površine 37.5 m2, debljina asfalta do 5 cm.
Saudin
Potrebno je postaviti asfalt preko betonske ploče, debljine 4 cm, granulacijom 11. Površina je cca 60 m2. Priprema je izvršena.
Mirsad H.
Poštovani,
Potrebno je asfaltiranje trotoara oko kuće nepropusnim asfaltom. Površina do 40 m2.
Unaprijed zahvalna.
Ćatović E.
Nabavka, transport i izrada rekreativnog sportskog terena sa svim slojevima i završnim slojem asfalta. Površina 350 m2.
Predračun za radove kao i tlocrt se nalazi u prilogu ispod.
Unaprijed zahvalan.
Ju C.
Poštovani,
Potrebno je asfaltirati betonsku površinu (parking mjesto) u deblji od 5 - 8cm.
Hvala.
Reuf D.
Poštovani,
Potrebno asfaltiranje puta do kuće. Dužina puta 37 m, širina 3 m, dvoslojno i tanji sloj tampona jer vec postoji neki pjesak po njemu.
Unaprijed zahvalan.
Đemo Š.
Asfaltiranje je obično brže od ostalih vrsta popločavanja, što znači manje ometanja i kraći rok izvođenja radova. Takođe, asfaltiranje je mahom jeftinije u odnosu na druge vrste radova putogradnje, posebno na većim površinama. Dodatna prednost je i to što se asfaltne površine relativno lako održavaju, a manje popravke i obnavljanje se lako mogu izvršiti ponovnim asfaltiranjem oštećenih površina.
Među glavne slabosti spada osetljivost na ekstremne temperature, naročito visoke koje mogu da omekšaju asfalt dok niske temperature mogu da izazovu krtost i pucanje. Asfaltne površine su takođe manje otporne na velika opterećenja, a mogu se pojaviti udubljenja i pukotine. Zbog toga se ne preporučuje upotreba asfalta na mjestima gdje je saobraćaj intenzivan ili na mjestima gdje se često koriste teška vozila. Na kraju, ali ne i najmanje važno, asfaltne površine imaju i nešto lošiju sposobnost odvodnjavanja, pa je neophodna adekvatna drenaža.
Prije svega mora se skinuti postojeći kolovoz, ako ga ima, a potom i sanirati eventualna oštećenja na tlu (nasipanje zemlje, pravljenje tampona i slično). Zatim na red dolaze sabijanje nasute frakcije radi konsolidacije podloge i ravnanje površine koja će biti asfaltirana. Nakon toga slijedi priprema asfaltne mješavine u mješalici za asfalt, gdje se bitumen zagrijava i mješa s agregatima kao što su pjesak, šljunak i kamenje. Pripremljena asfaltna mješavina se zatim razvlači po pripremljenoj površini uz pomoć specijalnih mašina kao što su finišeri. Asfalt se ravna i zbija da bi se postigle željene glatkoća i debljina. Nakon nasipanja asfaltne mješavine raznim valjcima se ravnomerno raspoređuje i sabija nov asfalt.
Asfaltiranje malih parkinga ili prilaza obično traje jedan do tri dana. Ovo uključuje vrijeme za pripremu površine, pripremu asfaltne mješavine, nasipanje i valjanje asfalta, ali ne i sušenje.
Asfalt se obično suši od 24 do 48 sati, ali to može zavisiti od vremenskih uslova, debljine nanosa i drugih faktora. Tokom sušenja, preko površine ne smije da se hoda niti vozi da bi se sprečila oštećenja i deformacije.
Asfaltiranje je vrsta radova pogodna za različite površine, uključujući glavne i lokalne puteve, parkinge, prilaze, staze oko kuće, terase, teniske i košarkaške terene i slično.
Postoji više vrsta asfalta koji se upotrebljavaju prema specifičnim potrebama i uslovima. Najčešće se koristi vruća mješavina asfalta. Nju čine agregati, veziva (bitumen) i ispune da bi se obezbjedile čvrstina i izdržljivost. Hladna mješavina se koristi na nižim temperaturama ili za manje popravke. Ne zahtijeva zagrijavanje i spremna je za upotrebu u gotovom obliku. Postoji i reciklirani asfalt - pravi od stare ostrugane mješavine koja se melje i ponovo koristi kao podloga za novo asfaltiranje.
Preporučena debljina asfalta zavisi od namjene podloge. Debljina asfalta za puteve obično varira između 5 cm i 15 cm, u zavisnosti od opterećenja saobraćajem. Na parkinzima debljina se kreće između 5 cm i 10 cm, opet u zavisnosti od očekivanog opterećenja i namjene parkinga. Za prilaze je obično dovoljno 5 cm asfalta.
Asfaltiranje je profesionalan i tehnički zahtijevan posao koji najčešće obavljaju specijalizovane građevinske ili putarske firme. Ti izvođači imaju odgovarajuće znanje, iskustvo, alate, mašine i opremu za kvalitetno obavljanje radova. Prilikom izbora izvođača važno je provjeriti njihovu stručnost, reference i iskustvo te se konsultovati sa stručnjacima da bi se obezbijedio kvalitetan i željen rezultat.
Asfaltne površine zahtijevaju redovno održavanje, ali je to obično manje zahtjevno od nekih drugih vrsta putogradnje. Održavanje asfalta uglavnom uključuje popravku pukotina i udubljenja, redovno čišćenje, premazivanje i ponovno zaptivanje, itd. Pravilno održavanje asfalta je ključno za trajnost njegovog kvaliteta i izdržljivosti. Ako je održavanje pravilno izvedeno, asfaltne površine mogu trajati godinama bez većih problema.
Hitna sanacija asfalta je neophodna ukoliko primjetite brojne pukotine, udubljenja ili odvajanja na asfaltnoj površini. Oštećenja takvog tipa mogu dovesti do problema kao što su smanjena otpornost na vodu, otežana vožnja i, uopšte uzev, loš izgled. Ponovna obrada je takođe neophodna ako se slojevi asfalta odvajaju i kidaju ili ako površina izgleda jako istrošeno.
Odgovor na ovo pitanje nije jednoznačan. Uopšteno govoreći, asfalt je pogodan za oblaganje prilaza i staza oko kuće, ali imajte na umu da je to monoton materijal koji se obično vezuje za javne puteve. Okućnica će dobiti više karaktera popločavanjem kamenom, ciglom ili betonom, dok se asfalt može upotrebiti - na primjer, u ograničenoj mjeri - za prilaz garaži.
Cijena asfaltiranja zavisi od debljine asfalta, lokacije izvođenja radova (udaljenije i teže pristupačne lokacije znače višu cijenu), težine terena (nagib i slično), stanja postojećeg zemljišta (bilo da je u pitanju teren u većem riziku od poplava i klizišta ili je potrebno nasipati veću količinu nivelacionog materijala), te dodatnih usluga.