Tražite dobrog radnika ili servis za selidbu? Sakupili i proverili smo radnike ili servise za selidbu koji rade u mestu Sarajevo i okolini. Pošaljite potražnju i zainteresovani radnici ili servisi za selidbu će vas kontaktirati za pregled, predračun i ponude. Ugodan radnik ili servis za selidbu će se sigurno naći i za vas.
"BALOVIĆ" d.o.o. preduzeće sa sjedištem u Istočnom Novom arajevu, posluje od 2010. godine. Bavimo se skopima, prevozom tereta, zemljanim radovima, transportom robe. Vršimo iskope za temelje i kanale, ...
4U-TEAM d.o.o. je firma koja je osnovana 2017. godine i koja od tada veoma uspješno posluje. Osnovna djelatnost naše firme je transport, prevoz i selidba robe. Naš tim čine stručnjaci sa proverenim is...
“Kristal” d.o.o. iz Sarajeva je specijalizirano preduzeće koje postoji od 1989. godine. Osnovna djelatnost nam je sanitarna, preventivna i ekološka zaštita, dezinfekcija, dezinsekcija, deratizacija, č...
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocenjenih izvođača.
Mi smo firma/pilana koja se bavi proizvodnjom građevinskog drveta i elemenata za palete. Možemo prihvatiti narudžbe manjeg, srednjeg i velikog opsega. Dogovorenih rokova se pridržavamo i vodimo račun...
Godinama unazad pružamo kvalitetne usluge za selidbu robe i namještaja. Naša sposobna ekipa može da završi manje i srednje projekte. Najviše poslujemo projektima za selidbu namještaja. Firma ima adres...
Usluge prevoza i masinske usluge vezane za niskogradnju; "SUBASIC" vršimo razne iskope : - iskopi za kuće , za garaže , iskopi bunara,bazena itd gradim...
TRANSPORT STVARI I SELIDBE ATLAS je firma koja je osnovana 2020. godine i od tada veoma uspješno posluje. Iza sebe ima veliki broj uspješno realizovanih projekata. Osnovna djelatnost naše firme su mal...
Nasa firam je osnovana 2018 god. i koja od tada uspješno posluje.Osnovna djelatnost fire je transport,prevoz robe i selidbe .Naš tim čine stručnjaci sa provjerenih iskustvom i odgovornošću za vašom ro...
Zadnji projekti u kategoriji Selidbe, Sarajevo
Potrebna je selidba stvari iz jedne firme u drugu i montaža. Površina cca 80 m2.
Minela M.
Potrebno je namještaj iz stana razmontirati, upakovati i preseliti u Trebinje.
Saliha S.
Potreban prevoz, utovar i istovar stvari iz Konjica do Sarajeva.
Mašinu za veš, sušilicu (3. sprat bez lifta) frižider, šporet, cipelar, radni sto, trepezarijski sto i stolice (4 komada), mali sto, komoda za TV, fotelja, polica (mala), tepisi, ogledalo, kutije, koferi i kese (Semizovac, garaža, prizemlje).
Marko L.
Pomoć pri pakovanju stvari, utovar, prevoz, istovar.
Stvari iz stana od 40 m2.
Amina K.
Stvari koje su deponovane na Stupu na spratu kuće, potrebno prevesti na lokaciju u centru Sarajeva u garažu.
Mugdim K.
Potrebna selidba iz Sarajeva u Beč predmeta domaćinstva iz jednog stana za dan 01.10.2022. Težina cca 1000kg.
Dragan P.
Potreban je prevoz namještaja i stvari u kutijama, na teritoriji Sarajeva od Marindvora - NAhoreva, sa unosom u kuću.
- bračni krevet (uz demontažu),
- dva natkasla,
- ormar,
- trezarijski sto i stolice,
- dva manja stolića i
- kutije
Demontaža bračni krevet i ormar.
Molim ponudu.
Ajduković J.
Počnite tako što ćete razvrstati i srediti sve stvari te se osloboditi onih koje vam više nisu potrebne ili koje ne želite. Zatim nabavite čvrste kutije raznih veličina, ljepljivu traku, pucketavu foliju, pak-papir ili obične novine i vodootporne markere. Upotrebite kutiju odgovarajuće veličine za svaki predmet, a lomljive umotajte u pucketavu foliju ili koristite čvršći papir. Konačno, spakujte posebnu kutiju s osnovnim stvarima koje će vam zatrebati odmah po dolasku u novi dom, kao što su toaletni pribor, preobuka i posteljina te kuhinjski pribor.
Najbolji način da pronađete pouzdanu firmu za selidbe jeste da temeljno istražite sve one koji se oglašavaju u vašem mjestu. Potražite firme sa pozitivnim ocjenama i odličnim recenzijama, pa ih zamolite da daju ponudu bez obaveza. Takođe, provjerite da li nude usluge koje su vam najvažnije (pakovanje ili prenos osjetljivih ili kabastih stvari ili osiguranje, itd.).
Troškovi angažovanja firme za selidbe zavise od više faktora, a među njih se ubrajaju udaljenost, odnosno, kilometraža, težina stvari, broj predmeta, vrsta i nivo potrebne usluge i doba godine. U prosjeku, lokalni troškovi selidbe mogu da se kreću od nekoliko stotina do nekoliko hiljada evra, dok se međunarodne mogu kretati od više hiljada do desetina hiljada evra. Preporučuje se da tražite više ponuda i uporedite njihove usluge i cijene da biste donijeli pravu i dobro informisanu odluku.
Usluga selidbe pri preseljenju u novi dom, zapravo je čitav spektar raznih poslova kao što su razvrstavanje, pakovanje, utovar, transport, istovar, raspakivanje i smještanje pokućstva, namještaja i stvari. Specijalizovane firme često nude i dodatne usluge poput skladištenja u svojim prostorijama. Angažovanjem firme ovog tipa možete izbjeći stres i fizički napor, neizbežne prilikom poduhvata tog tipa i veličine, a svakako se u potpunosti možete osloniti na stručnost i iskustvo profesionalaca.
Tokom selidbe, najbolje je psa odvesti na bezbjedno mjesto daleko od kuće. Ako možete, povjerite svog ljubimca prijatelju ili članu porodice ili, možda čak razmislite o ostavljanju u azilu. Ako vam ove opcije nisu na raspolaganju, probajte s uključivanjem televizora ili muzike, dajte mu/joj puno igračaka, raznih poslastica ili psa smestite negde blizu prozora da bi mogao/la da posmatra okolinu. Na taj način psu možete skrenuti pažnju što je više moguće tokom trajanja svog tog „haosa“. Pored toga, važno je postepeno prilagođavati kućnog ljubimca na novo okruženje kada se preselite, da biste smanjili njihov stres i anksioznost.
Pakovanje i premještanje osetljivih i lomljivih predmeta ma koje vrste, zahtijeva dodatnu pažnju da bi se sprečila moguća oštećenja. Svakako će vam biti neophodna pucketava folija u koju valja zamotati svaku stvar pojedinačno, a zatim je staviti u kutiju i popuniti prazna mjesta dodatnim pak-papirom ili običnim zgužvanim novinama. Ne zaboravite da svaku kutiju označite natpisom „lomljivo".
Kada je u pitanju pomjeranje ili premještanje velikih komada namještaja tokom selidbe, važno je unaprijed pripremiti i isplanirati proces. Izmjerite namještaj i vrata ili prolaze kroz koje treba da prođu i ne zaboravite na stepenište, naročito ako je dvoramno i ima podeste sa zaokretima pod oštrim uglom. Ako ne postoji drugi način, rastavite problematične komade namještaja i označite dijelove da bi ponovno sastavljanje bilo lakše izvodljivo. Takođe je korisno imati plan kako će se namještaj, odnosno, kojim redosledom utovariti i istovariti iz kamiona. Razmislite o angažovanju profesionalne firme za selidbe zbog sigurnog i bezbjednog podizanja i transporta teških predmeta i velikih komada namještaja, ako ne za svo pokućstvo.
Generalno uzev, svakako da je najbolje vrijeme za selidbu tokom ljetnjih mjeseci, između maja i septembra, ali to može biti i najskuplje zbog velike potražnje. Preseljenje van sezone, na primjer u jesen ili zimu, često može biti po cijeni pristupačnije, ali će možda biti potrebno više planiranja i truda da bi se izbjegle loše vremenske prilike. S druge strane, možda nećete ni biti u situaciji da birate termin zbog specifičnih okolnosti u kojima se nađete ili izvjesnih ličnih razloga.