Tražite dobrog servisera peći i grijnih uređaja? Sakupili i proverili smo servisere peći i grijnih uređaja koji rade u mestu Sarajevo i okolini. Pošaljite potražnju i zainteresovani serviseri peći i grijnih uređaja će vas kontaktirati za pregled, predračun i ponude. Preporučen serviser peći i grijnih uređaja će se sigurno naći i za vas.
BUCO s.t.r. Sarajevo aktivno i uspješno se bavi instalacijama vode, grijanja i plina. Ukoliko vam je potrebno grijanje na plin, kotlovi na biomasu, pelet, toplotna pumpa, podno grijanje, etažno grijan...
GRIJANJE KEVRO aktivno i uspješno se bavi instalacijama grijanja. Ako vam je potrebno uvođenje centralnog grijanja, zamena kotlova, postavljanje i puštanje u rad toplotne pumpe, postavljanje podnog gr...
TMG d.o.o. Zenica se uspješno i aktivno bavi zavarivačko-bravarskim poslovima. Ukoliko vam je potrebno uvođenje sistema grijanja i vodoinstalacija, postavljanje cjevi za grijanje, vodovod, servis i po...
Možemo li vam pomoći?
Jednostavno do ocenjenih izvođača.
Zanatska radnja Grijanje iz Foče aktivno i uspješno se bavi instalacijama grijanja i klimatizacije. Ako vam je potrebno uvođenje centralnog grijanja, servis peći i kotlova, toplotna pumpa, podno grija...
GRIJANJE WASSER iz Zenice je porodična firma koja se uspješno i aktivno bavi instalacijama grijanja, klimatizacije i vodoinstalacijama. Ako vam je potrebno uvođenje centralnog grijanja, etažno grijanj...
PROTEHNA d.o.o. bavi se prodajom, montažom i servisiranjem klima uređaja....
ACH SERVIS d.o.o. iz Srebrenika aktivno i uspješno se bavi servisom i popravkom svih vrsta kotlova, peći te sistema ventilacija. Ukoliko vam je potreban pregled, servis i popravka kotlova na gas, bio ...
Zadnji projekti u kategoriji Servis peći i uređaja, Sarajevo
Potrebna je popravka mašine za pelet koja se ugasi, piše da je spremnik pun, a piše da prazan.
Mehanovic E.
Poštovani,
Potrebna ugradnja plinske dimnjačne peći za stan površine do 50 m2.
Informacija sa cijenom i cijenom montaže kao i način plaćanja.
Sve instalacije su provedene i korištene.
Za sve informacije možete me kontaktirati.
Hvala
Mirjana A.
Prvi korak je da obezbijedite da se peć ili uređaj, odnosno cijeli sistem, redovno servisiraju i održavaju. Ovo uključuje čišćenje i zamjenu filtera, provjeru rada ventilatora i pumpi te provjeru curenja i sagorijevanja. Pravilno održavanje će osigurati optimalne performanse i smanjiti potrošnju energije. Izolacija prostorije je takođe važan faktor. Uvjerite se da sva stolarija dobro dihtuje; pojedinačne prostorije, ali i cijela kuća se mogu dodatno termoizolovati. Nadalje, možete podesiti termostat na optimalnu temperaturu ili ugraditi automatski termostat koji će prema zadatom rasporedu upravljati svim parametrima grijanja.
Redovno servisiranje će obezbijediti da peć, uređaj, pa i cijeli sistem bude u optimalnom radnom stanju, što će pomoći efikasnijem sagorijevanju goriva i smanjenju potrošnje energije. Pored toga, pravilno održavanje služi i sprečavanju bilo kakvih kvarova ili oštećenja koji bi vodili dodatnim troškovima popravki. Pravilno održavanje obuhvata provjeru i testiranje cijevi (protok i curenje), rad ventilatora, pumpi i termostata, kao i čišćenje ili zamjenu istrošenih dijelova.
Učestalost servisiranja peći ili uređaja za grijanje zavisi od više faktora među kojima su tip sistema grijanja, starost uređaja, preporuke proizvođača i lokalni propisi. Međutim, generalno uzev, uvijek se preporučuje da se peć ili uređaj za grijanje servisiraju svake godine. Tokom servisa stručnjaci će provjeriti rad, sagorijevanje, zaptivenost i bezbjednosno stanje peći. Takođe će očistiti i zamjeniti filtere, provjeriti rad ventilatora i pumpi i izvršiti sve popravke ili nadogradnje. U nekim slučajevima, kao što su peći na drvnu biomasu ili gas, proizvođač može preporučiti češće servisiranje, na primjer, na svakih šest mjeseci.
Prvi znak je pad efikasnosti grijanja. Ako primjetite da se prostorija ne zagrijava tako brzo i dobro kao obično ili da temperatura u prostoriji varira, to može biti znak problema sa sistemom. Drugi znak su neobični zvuci ili buka kada peć radi. Pojava neobičnih mirisa koji podsećaju na gas, paljevinu, izgorele materijale ili dim takođe je važan znak da je servis neophodan. Ovo može ukazivati na curenje gasa, začepljene cijevi ili druge probleme koji zahtijevaju hitnu akciju. Drugi mogući razlozi koji zahtijevaju što hitniji servis uključuju probleme sa pokretanjem ili radom peći, nestabilnim plamenom ili njegovim čestim gašenjem, probleme sa termostatom ili neuobičajenim očitavanjima pritiska ili temperature. Ako primjetite bilo koji od ovih znakova, preporučuje se da odmah pozovete stručnjaka za grijanje koji će utvrditi šta nije u redu.
Ovakva kontrola obično traje od jednog do tri sata. Tokom servisa, majstor će prvo izvršiti vizuelni pregled i testiranje rada peći ili uređaja. Zatim će obaviti čišćenje, zamjenu filtera, provjeriti da li ima curenja te slijedi kontrola sagorijevanja. Posljednji dio servisa su sve neophodne popravke ili radovi na održavanju. Ako su potrebne složenije popravke ili zamjena dijelova, usluga može potrajati duže. U takvim slučajevima, majstor će ili zakazati sljedeći dolazak ili će ponijeti sa sobom određeni dio na servis.
Neki od ključnih faktora koji utiču na cijenu usluge odnose se na vrstu peći ili uređaja, obim posla, složenost popravke ili održavanja i lokaciju. Na primjer, servisiranje gasne peći ili uređaja može biti skuplje od servisiranja peći na drvnu biomasu ili električne peći. Ovo je zbog potrebe da se provere sigurnosni sistemi, gasni priključci i drugi specifični elementi gasnih uređaja. Ukoliko su potrebne dodatne popravke ili zamjene dijelova to će uticati i na konačni iznos. Lokacija takođe utiče na cijenu - u nekim regionima cijena rada je viša, pa je i servisiranje skuplje. Važno je napomenuti da je svaki od ovih troškova zapravo ulaganje u ispravan rad koji će produžiti vijek sistema, ali i u bezbjednost uređaja što je jednako važno, pa je preporučljivo izabrati pouzdanog servisera sa dobrom reputacijom, čak i ako naplaćuje više od drugih.
Prvo provjerite da li servis ima odgovarajuće licence i sertifikate za pružanje usluga održavanja i popravke grijucih uređaja. Time se osigurava da serviseri imaju stručnost i iskustvo za obavljanje posla. Preporučujemo da provjerite reference servisera, kao i ocjene i recenzije klijenata. Ništa manje važno je i da se uvjerite u to da li serviser sarađuje sa pouzdanim proizvođačima i dobavljačima grijucih uređaja i da li ima pristup originalnim rezervnim dijelovima. Tako ćete biti sigurni da će upotrebiti kvalitetne i odgovarajuće zamjenske komponente. Na kraju, uvjerite se i u to da ponuđač nudi garanciju za svoje usluge. Pouzdani serviseri daju garanciju za obavljeni posao, što pokazuje njihovo povjerenje u kvalitet i profesionalnost njihovog rada.
Garancija obično obuhvata nedostatke u materijalu ili izradi uređaja koji se javljaju u određenom vremenskom periodu nakon kupovine. Ako dođe do takvih problema, proizvođač je odgovoran za popravku ili zamjenu uređaja bez dodatnih troškova za kupca. Međutim, redovno servisiranje i održavanje nisu obavezni dio garancije. Ipak, ima proizvođača koji nude produžene uslove garancije ili ugovore o servisiranju koji uključuju redovno servisiranje i održavanje uređaja, pa obavezno saznajte šta se sve nudi kupoprodajnim ugovorom. Naposljetku, prodavac ili proizvođač treba da vam dà sva uputstva za održavanje i servisiranje uređaja.
Ako se peć ili uređaj za grijanje pokvari, najbolje je pozvati kvalifikovanog servisera i detaljno opisati problem. Potrudite se da pored uputstava sačuvate i tehničke listove dobijene prilikom kupovine pošto će biti od koristi da znate informacije o modelu i proizvođaču uređaja. Majstor će pregledati uređaj, dijagnostikovati problem i predložiti odgovarajuću popravku. U nekim slučajevima, ako je uređaj zastareo ili je popravka preskupa u poređenju sa kupovinom novog uređaja, može predložiti i zamjenu. Važno je da sami ništa ne pokušavate, osim ako nemate odgovarajuće znanje i iskustvo u toj oblasti.